meandyou4-ever

Direktlänk till inlägg 17 augusti 2011

tbx!

Av angelica - 17 augusti 2011 18:51

Jag är tillbaks nu!

Egentligen kom jag tillbaks typ kl 16:30.

Först när vi kom till bibblan så spela vi och vi kom långt på spelet.

Sen skulle några töntar använda xboxet så vi fick inte spela mer!   

Jävla snorungar!

Aja sen låna vi lite tidningar, 2 frida tidningar och 3 julia tidningar och en bok.

Sen kom en gubbe med massa öl i en väska så det STANK SKIIIIIIIIT!!!

Då gick vi och läste lite.

Sen skulle hon hem så då åkte jag hem.

Sen när jag kom hem så sydde jag lite.

Sen så läste jag och nu sitter jag här x)

om 6 dagar börjar vi skoooooolan och om 4 dagar så börjar klassresan....

PÅ SÖNDAG!!!!

Shit asså det hade jag glömt!!!

Vad ska jag ha med mej, vad ska jag ha på mej, vilka ska jag sova hos????

Aja vi får se...





tjaråe  puss o kram


//MeAndYou4-ever


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av angelica - 16 december 2012 03:23

Hahaha hej, kolla in på en gammal blogg. Denna asså. Mer än ett år gammal, ni ska veta vad jag har förändrats.   Då:     Nu:       Ajjemään.  Jag är 13 nu, skaffat piercing, klippt korthår och lugg och  ska kanske färga håret m...

Av angelica - 17 oktober 2011 14:01

Som ni kanske redan har fattat så har jag slutat att blogga på den här bloggen! Jag bloggar på: http://AmandaOchangelicasBlogg.bloggplatsen.se/ Där har ni till och med  2 st liv att läsa! Bra va? Det här är det sista inlägget jag lägger in! Då kan ni...

Av angelica - 17 september 2011 18:41

Idag så har jag bara slappat o hatt det skönt! Imorrn har jah faktiskt heller inga planer! Har inte så mkt att skriva så..               Tjaråe  puss o kram //MeAndYou4-ever   ...

Av angelica - 13 september 2011 18:30

I förrgår.. tror jag, så sov jag över med henne och det var kul. Vi åkte till skolan tillsammans. Sen åkte vi hem till mig men först skulle jag åka till kören. Det var ju andra gången på den här terminen. Sen åkte jag hem och då var hon d...

Av angelica - 11 september 2011 20:00

Idag är jag med Jeannalyn och hon fyller år idag. Hon har fått en one piece (inte äkta) en top star bok, top modell pennor, filmer, en kamera m.m. Jag kom rättså sent men vi har vart ute lite och så. Sorry att det här inlägget blev.. Sjuk...

Presentation


hej ja HEtEr angeliCA o ÄR tyyp 11 år

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

vilken artist är bäst
 lady gaga
 kesha
 justin bieber
 rihanna
 eminem
 pitbull
 shakira
 timoteij
 beyoncé
 mickhael jackson
 jennifer lopez
 bruno mars
 black eyed peace
 selena gomez
 vannesa hudgens
 miley cyrus
 carola
 Charlotte Perelli
 Eric Saade
 övrigt

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards