meandyou4-ever

Alla inlägg under augusti 2011

Av angelica - 29 augusti 2011 16:26

Skolan e väll ändå bah för trökiig elr hur?

Humör just nu: nere   

Det känns som om jah aldrig får vänner...

Asså jah hatar mej själv  

Och Jeannalyn, det är nt det som du tror...

Allt är så svårt nu för tiden...

Jah orkar nt skriva allt...

Ibland vill jag bara släppa taget...

När jag e nere så brukar jah (asså på helger elr på lov) gå till skolgården.

På en vardag när det är skoldagar så sitter jah i min säng o gör inget...

mst sluta nu, har inget mer att skriva.

Juste, jag sov över med Jeannalyn igår till idag.

Det var kul!

ok mst sluta nu, bye   









tjaråe  puss o kram


//MeAndYou4-ever

Av angelica - 23 augusti 2011 13:56

Idag var det första skoldagen då.

Den var helt okej faktiskt.

Men jag vill ju ha sommarlov längre.

Det hände inte så mycket i skolan.

Skönt att träffa kompisar.

Några iallafall...

Fast vi hade inte bra platser i klassrummet!

Verkligen inte.

Men Nu måste jag gå, sry att det blev kort idag igen men..

sry.

pusshej   












tjaråe  puss o kram


//MeAndYou4-ever


Av angelica - 22 augusti 2011 16:37

Förlåt att jag inte skrivit på länge men jag har typ inte gjort nåt.

Igår så åkte vi på klassresa till Flämslätt.

Det var rättså kul.

Vi bada där och..

Vi gjorde inte så mycket mer.

Men jaja imorrn är det första skoldagen i 6:an   

Fan, jag vill inte börja skolan igeeeen!

Får väll stå ut ett år till dåe.

Måste gå nu.

Puss   









tjaråe  puss o kram


//MeAndYou4-ever

Av angelica - 18 augusti 2011 12:07

Idag ska jag vara med Jeannalyn och vi ska kanske till bibblan och jag tänkte fråga Jossan om hon kan vara med men hon är på fritids   

Jag vill ju spela  

Vi får väl se vad som händer.

Hoppas hoppas hoppas det går för jossan nu då för jag vill speeeeelaaaa..








tjaråe  puss o kram


//MeAndYou4-ever

Av angelica - 17 augusti 2011 18:51

Jag är tillbaks nu!

Egentligen kom jag tillbaks typ kl 16:30.

Först när vi kom till bibblan så spela vi och vi kom långt på spelet.

Sen skulle några töntar använda xboxet så vi fick inte spela mer!   

Jävla snorungar!

Aja sen låna vi lite tidningar, 2 frida tidningar och 3 julia tidningar och en bok.

Sen kom en gubbe med massa öl i en väska så det STANK SKIIIIIIIIT!!!

Då gick vi och läste lite.

Sen skulle hon hem så då åkte jag hem.

Sen när jag kom hem så sydde jag lite.

Sen så läste jag och nu sitter jag här x)

om 6 dagar börjar vi skoooooolan och om 4 dagar så börjar klassresan....

PÅ SÖNDAG!!!!

Shit asså det hade jag glömt!!!

Vad ska jag ha med mej, vad ska jag ha på mej, vilka ska jag sova hos????

Aja vi får se...





tjaråe  puss o kram


//MeAndYou4-ever


Av angelica - 17 augusti 2011 15:11

Är på bibblan med Jossan idag igen x) Det är skitkul! Just nu sitter vi vid varsin dator och lyssnar på Love you like a love song - selena gomez. Den äger! förut satt vi vid rövspelet men det spelet heter Crash. Men då skulle några andra spela :( Men nu ska jag logga in på msp nu, sorry att jag inte skriver så mkt just nu men jag har inte så mkt att skriva just nu. Hej Jossan! kul vid datan elr? x)

 

 

 

Tjaråe  puss o kram


//MeAndYou4-ever

Av angelica - 16 augusti 2011 16:34

Nu är jag i bibblan med Jossan och vi var här förut och då spela vi på xbox360 och nu skulle vi spela igen men nu är det upptaget, tråkigt??? Förut spela vi.... nåt rövspel xD hahaha det var kul, vi fastnade i rövspelet :-D rätt kul om jag ska vara ärlig xD Men nu är det ledigt så vi ska spela på rövspelet nu, bye   

 

 

 

 

tjaråe puss o kram

 

//MeAndYou4-ever

Av angelica - 16 augusti 2011 10:17

Idag ska jag va med jossan igen   

Det är ju kul!

Hihihihi.

Egentligen skulle vi åka till min mormor men det blev inte så, vi ska åka dit imorrn  

Då hade jag tänkt att va med Jeannalyn.

Dumma mamma  

Aja om du läser detta Jeannalyn så går det inte imorrn.

Jag vet att du läser det här Jossan, heeeeeej på dej  

sovit gött? 

bra!

Vi ska träffas utanför mitt hus, sen åker vi till henne.

Igår när vi va såcykla vi lite och använde datorn sen kom Julia och hennes syrra Matilda och då spela vi lite kort.

Sen när vi skulle spela tecknet så skulle jag hem  

men idag så ska vi ha kul!

Men nu måste jag fixa iordning mej för att vi skulle ju träffas kl 12.

Ses, puuuuuss 












tjaråe puss o kram


//MeAndYou4-ever




Presentation


hej ja HEtEr angeliCA o ÄR tyyp 11 år

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

vilken artist är bäst
 lady gaga
 kesha
 justin bieber
 rihanna
 eminem
 pitbull
 shakira
 timoteij
 beyoncé
 mickhael jackson
 jennifer lopez
 bruno mars
 black eyed peace
 selena gomez
 vannesa hudgens
 miley cyrus
 carola
 Charlotte Perelli
 Eric Saade
 övrigt

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards