meandyou4-ever

Alla inlägg under juli 2011

jag

Av angelica - 29 juli 2011 11:13

här är lite bilder på mej själv:

  coolt jag vet xD   oo snygging där xD skoja såklart jah eh fuuul   O.O   oj vad jag är ful xD   där fick ni lite bilder på mej själv..

Av angelica - 29 juli 2011 10:34

God morgon på er..ja, fast det kanske inte är morgon för er men för mej är det det för jag vaknade kl 10.00

Idag ska jag till äventyrslandet med jeannalyn o några fler då..

Det kommer bli jättekul fast vi hade ju speciella kaniner där som vi döpte o fick låsas som det var sin egen, dom har rymt   

Gaah vad jag blir arg!!!!!

Nu finns det bara 3 stora kaniner kvar fast våra (eller min iaf) favvosar var små.

Om jag har sagt till er att jag o jeannalyn skulle gå på bio idag så menar jag på söndag, jag hade tittat fel   

Men nu måste jag gå..








tjaråe  puss o kram


//MeAndYou4-ever

Av angelica - 28 juli 2011 22:57

Igår åkte jag o några fler till ullared o jag handla för över 1000 kr o jag köpte kläder o smink o det var jättekul!!

Sen sovde vi över där i campingen i ett tält o det gick bra!!

Sen nästa dag när vi skulle åka hem så åkte vi till godisfabriken o köpte godis o sen åt vi på mcdonalds.

Det har vart jättekul!!

Imorrn så ska jag, jeannalyn o några fler åka till äventyrslandet  

På söndag ska jag o jeannalyn gå på bio o vi ska titta på "pirates of the carebian i främmande farvatten"

Det kommer bli skitkul!!

Måste fixa i ordning mej nu, ska sova så att jag kommer i tid imorrn.








tjaråe  puss o kram


//MeAndYou4-ever


Av angelica - 26 juli 2011 12:23

Idag sover jag över med Julia, Jeannalyn, Jossan o Matilda.

Det är väldigt kul!

Just nu är jag hemma men jag ska dit snart igen och då ska vi till Äventyrslandet.

Och det kommer bli väldigt kul!

Man kan ju klappa får där, då har vi bestämt att jag och Jeannalyn ska få egna speciella får för det har Matilda, Julia och Jossan.

Snart kommer Jeannalyn och hon ska vara här tills vi ska åka till Julia igen.

Så hon kommer nog snart...

måste gå nu...







tjaråe  puss o kram


//MeAndYou4-ever

Av angelica - 24 juli 2011 23:02

idag så har jag vart med jossan.

det var kul!!

vi gjorde lite olika saker.

igår så var jag med jenna o då gjorde vi oxå lite olika saker t.ex vi spela golf, vi gick till julia o åkte inlines...

imorrn så ska jag, jossan o jenna sova över hos julia o det ska bli kul  

måste gå nu...







tjaråe  puss o kram


//MeAndYou4-ever

Av angelica - 21 juli 2011 00:54

Ojj vad sent jag skriver ;DD
Aja skit i det fan ;DD

Ida har ja nt gjort nåt typ..

Just nu e ja inne på msp o läser noveller  

Ja heter *angelica* på msp, lägg gärna te me om ni e vip ;DD

Har nt mkt mer att skriva så..






tjaråe  puzziz o kramizz


//MeAndYou4-ever


tja

Av angelica - 19 juli 2011 18:14

Idag sovde ju jeannalyn över, ja o nu har hon åkt hem..

Vi har haft jättekul  

Vi har spelat typp bingo, minuten gjorde vi själv (jag vann) cyklat lite m.m

O nu är jag jäääättetrött  

Mina ögon typp svider..

Men vi har haft jättekul!

Sry men jag kan nt skriva mer för jag har inget att skriva om  

Ni får mer än gärna skriva i  gästboken, ge en kommentar o ställa en fråga m.m






tjaråe  puzzar o kramizzar


//MeAndYou4-ever

Av angelica - 19 juli 2011 04:02

Igår eftersom klockan är.. jag vetefan vad den är, den är över 12 iallafall,så kom jeannalyn o ville sova över så sover över nu  

Hon är hos mej nu o vi ska sova nu men idag har vi gjort en egen minuten-spel o det var kul..

Sry att jag nt hinner skriva mer för vi mst typp sova nu så god natt puzzar och kramizzar från mej  





puss och kram



//MeAndYou4-ever

Presentation


hej ja HEtEr angeliCA o ÄR tyyp 11 år

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

vilken artist är bäst
 lady gaga
 kesha
 justin bieber
 rihanna
 eminem
 pitbull
 shakira
 timoteij
 beyoncé
 mickhael jackson
 jennifer lopez
 bruno mars
 black eyed peace
 selena gomez
 vannesa hudgens
 miley cyrus
 carola
 Charlotte Perelli
 Eric Saade
 övrigt

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards